Ok outfit-bilden var väl inte kllockren, får träna på det ^^ Kände mig snygg och tuff i varhe fall i mina jeanstights jag köpte på seconhand igår. 5 pund, det ni! Efter min fantastiska grötfrukost med apelsin en liten mandarin samt rejält med kanel och sojamjölk var jag definitivt redo att ta mig an dagen.
Solen skiner här, alldeles underbart! Isac kommer imorgon, jätteroligt! Och jag är frisk (förutom lite snor) så jag har vart och gymmat med Ron och ska boxas ikväll. Grym dag säger jag bara! Tog ett personligt rekord i gymmet idag med, kändes fint. Dessutom var det roligt att instruera Ron, mycket lättare när man känner en människa lite insåg jag. Så vet man hur man ska säga saker samt hur mycket man ska pressa/sakta ner. Funkade bra. Ok nu ska jag mumsa vidare på min lunch..den ser inte lika god ut som frukosten så definitivt ingen bild på den ^^
Uppskatta allt underbart i livet säger jag bara :)