Vilken fin nyårsafton jag hade i år, det var verkligen roligt. Den firades med tre-rätters middag hemma hos mig som jag och Linnéa lagade till våra vänner. Sedan spelade vi spel och gick ut och dansade. Det var fantastisk roligt att laga mat med Linnéa också, mysigt med tjejprat och sen gillar jag ju att laga mat också. Gott blev det dessutom.

Det är intressant det där att låta vänner mötas. Man kommunicerar ju på olika sätt med olika vänner och olika sidor av ens personlighet kommer till uttryck i olika relationer. Var lite nervös innnan kvällen om det skulle funka mellan mina och Linnéas vänner, men det tycker jag det gjorde. Fast nog är det sant att vi har väldigt olika vänner, mina är mer, humm, vad ska vi säga..högljudda. På ett underhållande och bra sätt förstås, haha.

Något annat som är trevligt är uppskattning. Eftersom Linnéa har pojkvännen Jonas och hon hade bjudit ett par, fina Bella och Björn, så ville jag ju inte heller vara själv. Så jag bjöd hemgruppsvänner, Anders och David. Två dater, det ni! I varhe fall så var båda jätteguliga och hade köpt presenter och klätt upp sig och var så fina. Och det värmde mitt hjärta och fick mig verkligen att känna mig uppskattad.

Något som inte fick mig att känna mig uppskattad på samma trevliga sätt var att bli uppraggad på krogen. En kille kom fram och började dansa med mig vilket i och för sig kan vara roligt men självklart började han ta på mig, och det har jag väldigt svårt för. Han blev dissad kan man säga. Det är märkligt det där, på ett sätt längtar jag mycket efter en relation och närhet och självklart bekräftelse. Men det måste verkligen vara på rätt sätt. Annars blir det bara slemmigt.

Så summa kardemumma, tack till fantastiska Linnéa, fina dater och trevliga gäster!
Stor Kram och Gott Nytt År!