Känner mig glad på livet idag. Jag sov så underbart gott i natt, slocknade kl.11.00 och vaknade inte en enda gg innan 6:30 på morgonen. Gick först upp men kände att jag var rätt trött ändå och la mig igen och sov typ en timme till. Såå skönt.. Sen åt jag god frukost, for in till stan, lämnade in min uppsats, köpte en latte och åt en smaskig "nyttig" mellanmålsbar :) Härligt. Så ska jag boxas ikväll så man kan ju inte vara annat än nöjd med livet!

Tydligen hatar min spanska lärare mig; hon frågade Alex igår var jag var och sa att jag hade missat mycket. "Om hon ska klara provet måste hon plugga riktigt mycket". Vad i hel**#e jag har vart där alla gånger utom en, när min lägenhetskompis nyss hade försökt ta självmord. Hata på någon annan tycker jag. Nu blir jag motiverad att spika det där provet bara för att..grrr. Nåja jag kunde inte bry mig mindre om vad hon tycker om mig. Fattar bara inte varför hon ogillar just mig för jag vet inte vad för jättefel jag gjort..

Ok, lunch dags :)