And I'm feeling Good!

Wow träningen igår var en killer. Hade tränat löpning i onsdags och tisdags samt kört intervaller måndag och onsdag samt benträning. Sen kommer man till boxningen där vi ska jogga, sprinta, sprinta med övningar, springa trappor, hoppa grodhopp i trappor, you name it! Och direkt efter den "uppvärmningen" på en halvtimme tar de upp mig i ringen för mittsar och sparring...Tror det var fem ronder, var helt död i varje fall efteråt. Fast det var roligt också! Eller, vet inte det är svårt att beskriva. Jag gillar det men jag måste koncentrera mig så sjukt mycket så man har inte "kul" riktigt, jag är för fokuserad. Men det är ju spännande och häftigt att känna att man utvecklas och så! Justja glömde nästan..sen körde vi tjejpasset efteråt. Jag sov gott och djupt i natt om vi säger så.

Idag känner jag mig lagom mör i benen speciellt. Hade tänkt ta en morgonpromenad men jag orkar inte gå den tråkiga biten till East Sands så det får räcka med Lade Braes vägen in till stan tror jag. Behöver ändå piffa till mitt rum lite för idag kommer Linnéa :) :) Och inan hon anländer till min Skottska hemstad så ska jag till Dundee och shoppa vilket jag sett fram emot också. Nya löpskor woop woop. Lite extra studs för sommaren. Och shorts att träna i för jag dör inne i den lilla svettiga lokalen av typ värmeslag. Och en hel del annat också, kan kanske ta lite bilder när jag kommer hem :)

Man mår bra dagen efter tuff träning. Känner sig som ny fast man är mör. Så här får ni en låt som passade tyckte jag :)